Μουσικά βιβλία, Psaltologion, Ψαλτολόγιον, Analogion, Αναλόγιον,Βυζαντινή Μουσική, Byzantine Music, Byzantine Chant,Βυζαντινή Μουσική, Βιβλία Βυζαντικής Μουσικής, Θεωρητικόν Βυζαντινής Μουσικής, Ψαλτοτράγουδα, Ακάθιστος Υμνος, Χαιρετισμοί της Θεοτόκου, Τη Υπερμάχω, Το Προσταχθέν μυστικώς, Χαίρε Νύμφη, Την Ωραιότητα,Λειτουργικά, Σε υμνούμεν, Άξιον εστίν, Την γάρ σήν μήτραν, Μυστικώς, Θεοτόκε η ελπίς, Χερουβικά, Κοινωνικά, Λειτουργία, Βάπτιση, Γάμος, Νεκρώσιμος, Μετά των Αγίων, Κανόνες , Καταβασίες, Τριώδιον, Πεντηκοστάριον, Αγιος Βασίλειος, Θεοφάνεια, Αγιος Παντελεήμον, Αγία Αννα, Αγιος Ιερόθεος, Αγιος Δημήτριος, Αγιος Λεόντιος,.Επί σοί χαίρει, Ευλογητάρια, Την όντως Θεοτόκον, βιβλια δημοτικής μουσικής, vizantini mousiki, vivlia vizantinis mousikis, dimotiki mousiki, vivlia dimotikis mousikis, istorika vivlia, vivlia istorika, biblia vizantinis mousikis
Overview
Επιλογή τών πλέον κατάλληλων γιά τήν επ΄ Εκκλησίαις χρήσιν κλασικών έργων ,γνωστών και αγνώστων μελοποιών. ΠΡΟΛΟΓΟΣ Λειτουργικά στην ψαλτική ορολογία λέγονται τα μέλη που απαγγέλουν οι ψάλτες , σε διάλογο με τους ιερείς , κατά την κορυφαία στιγμή της Θείας Ευχαριστίας. Ως αυτόνομες συνθέσεις τα Λειτουργικά περιλαμβάνουν τα Κύριε ελέησον, Παράσχου Κύριε, Πατέρα Υιόν , Έλεον ειρήνης, Και μετά του Πνεύματός Σου, Έχομεν προς τον Κύριον, Άξιον και Δίκαιον, (τμήμα της Θείας Λειτουργίας που ονομάζεται Αγία Αναφορά), Άγιος Άγιος, Σε υμνούμεν, Μεγαλυνάριον Άξιον Εστίν. Οι πρώτες έντυπες μουσικές εκδόσεις παραδίδουν ως μελισματικές μελωδίες, όσον αφορά τα Λειτουργικά, μόνο το «Αγαπήσω σε Κύριε η ισχύς μου» που ψάλλεται στα αρχιερατικά συλλείτουργα κατά τον ασπασμόν, από δε την λειτουργία του Μ.Βασιλείου τα αργά «Άγιος Άγιος» και το «Σε υμνούμεν» και όχι τις άλλες απαντήσεις του χορού των ψαλτών.